مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 13:252020-01-01اقتصادي

بازسازی کامل شبکه آبرسانی همدان 250 میلیاردتومان اعتبار لازم دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: 29 درصد شبکه آبرسانی همدان فرسوده است و بازسازی آن 250 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید هادی حسینی بیدار ظهر چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران که به مناسبت سالروز تأسیس شرکت آب و فاضلاب برگزار شد، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان همدان سال 71 تأسیس شده است.

وی سرمایه اصلی شرکت آب و فاضلاب استان همدان را منابع انسانی عنوان کرد و گفت: این مجموعه منابع انسانی عظیمی دارد که با تخصص، با تجربه و اهل فن هستند.

کارهایی که مشاوران بزرگ کشور قادر به انجام آن نبودند توسط نیروهای این مجموعه انجام شده است حسینی بیدار گفت: کار در مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان نشد ندارد و به صورتی انجام می شود که حتی کارهایی که مشاوران بزرگ کشور قادر به انجام آن نبودند توسط نیروهای این مجموعه انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به آمار از افراد تحت پوشش این مجموعه اظهار داشت: تعداد مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان همدان نسبت به سال ابتدایی تأسیس شرکت آب و فاضلاب 5 برابر شده و در حال حاضر یک میلیون و 80 نفر تحت پوشش این مجموعه هستند.

وی با بیان اینکه طول خطوط انتقال آب 4 برابر شده از وجود 440 هزار مشترک در استان همدان سخن گفت و با اشاره به افزایش دو و نیم برابری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی کامل شبکه آبرسانی همدان 250 میلیاردتومان اعتبار لازم دارد

بازسازی کامل شبکه آبرسانی همدان 250 میلیاردتومان اعتبار لازم دارد