مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 12:502020-01-01سياسي

شهردار مشهد از شرکت به پرداخت ملت بازدید کرد


توافق شهرداری مشهد با«به پرداخت ملت»برای ارائه خدمات پرداخت الکترونیک شهردار مشهدو هیأت همراه او با هدف ایجاد و توسعه تعاملات پایدار در حوزه IT، - توافق شهرداری مشهد با به پرداخت ملت برای ارائه خدمات پرداخت الکترونیک شهردار مشهدو هیأت همراه او با هدف ایجاد و توسعه تعاملات پایدار در حوزه IT،ایشان ازشرکت به پرداخت ملت بازدید به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، به نقل از شرکت به پرداخت ملت، محمدرضا کلایی در این بازدید و جلسه ای که با حضور دکتر حکیم جوادی، مدیرعامل هلدینگ بهسازان فردا و شهریار خلیلی، مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت و هیئت مدیره آن شرکت برگزار شد، ضمن بیان ظرفیت ها، توانمندی و پیشنهادهای این هلدینگ و شرکت به پرداخت، نیازهای کلان شهر مشهد در حوزه خدمات الکترونیک شهری را تشریح کرد.

در این جلسه، توافقات نهایی در خصوص امضای تفاهم نامه با موضوع ارائه خدمات پرداخت الکترونیک میان شهرداری مشهد و شرکت به پرداخت ملت حاصل شد و مقرر گردید همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ در شهر مقدس مشهد، این تفاهم نامه رونمایی شود.

شهردار مشهد در این جلسه با صحه گذاری بر توانمندی های شرکت به پرداخت به عنوان بزرگ ترین PSP ایران و خاورمیانه، استفاده از خدمات به پرداخت در حوزه هایی همچون کیف پول الکترونیک شهروندی را مورد تأکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار مشهد از شرکت به پرداخت ملت بازدید کرد

شهردار مشهد از شرکت به پرداخت ملت بازدید کرد