مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 10:402020-01-01بين الملل

جزییات هلی برن نیرو ها در سفارت آمریکا افشا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابوآلاء الولایی دبیرکل گردان های سید الشهداء در گفتگو با شبکه المیادین اظهار داشت: از محمد الحلبوسی رییس پارلمان می خواهم نشست اضطراری برگزار کند و قانون اخراج نظامیان آمریکایی را که در حال حاضر شمار آن ها در .

- یک فرمانده حشد شعبی فاش کرد که در طول این هفته بیش از هفت بار در طول روز در سفارت آمریکا، هلی برن صورت گرفته است و کارکنان غیرنظامی را با نظامیان جایگزین کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ابوآلاء الولایی دبیرکل گردان های سید الشهداء در گفتگو با شبکه المیادین اظهار داشت: از محمد الحلبوسی رییس پارلمان می خواهم نشست اضطراری برگزار کند و قانون اخراج نظامیان آمریکایی را که در حال حاضر شمار آن ها در پایگاه ها افزایش یافته است، تصویب کنند.

وی که در مقابل سفارت آمریکا با این شبکه خبری گفتگو می کرد، افزود: سفارت آمریکا که در فاصله چند متری ما قرار دارد، در طول این هفته بیش از هفت بار در طول روز هلی برن صورت گرفته است و کارکنان غیرنظامی را با نظامیان جایگزین کرده اند.

آن ها طرح بسیار بزرگی دارند که آن، تجزیه عراق برای بار دوم استالولایی تصریح کرد: آمریکا همچنان از داعشی ها در نوار مرزی بین عراق و سوریه که بیش از 600 کیلومتر است، حفاظت می کند و بیش از 30 هزار داعشی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات هلی برن نیرو ها در سفارت آمریکا افشا شد

جزییات هلی برن نیرو ها در سفارت آمریکا افشا شد