مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 دی 1398 ساعت 05:502020-01-01دانش

بهبود وضعیت علم و فناوری در سال های 2014 تا 2018


دبیر ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور با اشاره به گزارشی از توسعه علم و فناوری گفت: درحوزه مستندات علمی و استناداتی که به تولیدات علم منجر می شود، - بهبودی در سال های 2014 تا 2018 را شاهدیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصور کبگانیان در حاشیه جلسه یکصد و بیست و ششم شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور گزارشی از جلسه مذکور ارائه داد.

وی ادامه داد: تذکراتی در پیش از دستور ارائه شد که اولین محور آن موضوع سند محیط زیست بود که در چارچوبی با سازمان محیط زیست به توافقاتی رسیدیم.

قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان کرد: در خصوص این سند میان دو دستگاه سازمان محیط زیست و معاونت علمی اختلاف نظراتی وجود داشت و با جمع بندی مقرر شد که توسعه علم و فناوری در این حوزه را تا اندازه ای محدود کنیم.

وی حمایت از خودروها و موتورسیکلت های الکتریکی و یا برخی از فناوری های مرتبط با مقابله با آلودگی محیط زیست و هوا را از جمله حوزه های مطرح در این سند عنوان کرد.

کبگانیان با اشاره به گزارشی از توسعه علم و فناوری گفت: در حوزه مستندات علمی و استناداتی که به تولیدات علم و فناوری می شود، بهبودی در سال های 2014 تا 2018 را شاهدیم.

قائم مقام ستاد نقشه جامع علمی کشور ادامه بررسی سند توسعه دانش بنیان استان بوشهر را از موضوعات اصلی مطرح در این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت علم و فناوری در سال های 2014 تا 2018

بهبود وضعیت علم و فناوری در سال های 2014 تا 2018