مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 21:302019-12-31بين الملل

آیا عصر آمریکا در خاورمیانه به پایان رسیده است؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، پایگاه مطالعات راهبردی المرصد المصری ، با نگاه به تحلیل اخیر روزنامه بریتانیایی فاینشنال تایمز ، - یک پایگاه مطالعات راهبردی مصری درباره کم رنگ شدن نفوذ آمریکا در غرب آسیا نوشت، همزمان با افزایش قدرت کشور هایی مثل ایران، ترکیه و روسیه، عصر هژمونی آمریکا در خاورمیانه به پایان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، پایگاه مطالعات راهبردی المرصد المصری ، با نگاه به تحلیل اخیر روزنامه بریتانیایی فاینشنال تایمز ، در یادداشتی آورده است که خروج آمریکا از سوریه حلقه ای از زنجیره ناکامی ها و کاهش نفوذ این کشور درخاورمیانه است که نشان می دهد عصر هژمونی این کشور در خاورمیانه به پایان رسیده است.

این یادداشت در ابتدا با ضمیمه کردن بخشی از تحلیل روزنامه فاینشنال تایمز چنین آورده است: کاهش نفوذ آمریکا در خاورمیانه از طریق توییت احساسی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا مشهود است که در آن اظهار داشت: روسیه، سوریه و ایران دارند هزاران غیرنظامی بی گناه را در استان ادلب می کشند، یا در راه کشتن آن ها هستند.

این کار را نکنید .

این یادداشت با تکیه به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاینشنال تایمز، علت اصلی کاهش نقش رییس جمهور آمریکا در سوریه را ناتوانی یا تمایل نداشتن این کشور به شکل دادن وقایع در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا عصر آمریکا در خاورمیانه به پایان رسیده است؟

آیا عصر آمریکا در خاورمیانه به پایان رسیده است؟