مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 16:002019-12-31ورزشي

«پوررمضانعلی» سرمربی جدید تیم ملی شطرنج بانوان


شطرنج باز گیلانی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی شطرنج بانوان کشورمان در آستانه المپیاد جهانی شطرنج 2020 انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، استان گیلان از دیرباز شطرنج بازان مطرحی به خود دیده و جام های متعدد بین المللی نظیر جام کاسپین را برگزار کرده است؛ امیررضا پوررمضانعلی شطرنج باز گیلانی در جدیدترین افتخار برای جامعه ورزش گیلان به عنوان سرمربی تیم ملی شطرنج بانوان انتخاب شد.

امیررضا پوررمضانعلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به حضور در رأس کادر فنی تیم ملی شطرنج بانوان اظهار کرد: تیم ملی شطرنج بانوان برای حضوری پرقدرت در المپیاد جهانی شطرنج 2020 آماده می شود و به زودی اساتید بزرگی بنده را در امر سرمربیگری این تیم یاری خواهند کرد.

وی با اذعان به پیشرفت شطرنج کشورمان در سال های اخیر خاطرنشان کرد: سارا سادات خادم الشریعه، مبینا علی نسب به همراه آناهیتا زاهدی فر، انوشا مهدیان مطهره اسدی به ترتیب نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور از شطرنج بازان برجسته بانو هستند.

سرمربی تیم ملی شطرنج بانوان با بیان اینکه تجربیات خود را در اختیار بانوان شطرنج باز قرار می دهد، گفت: مهرداد پهلوان زاده رییس فدراسیون شطرنج و کیومرث بیات رییس هیئت شطرنج گیلان علی رغم شرایط سخت اقتصادی با تمام توان به جامعه شطرنج کشور خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پوررمضانعلی» سرمربی جدید تیم ملی شطرنج بانوان

«پوررمضانعلی» سرمربی جدید تیم ملی شطرنج بانوان