مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 15:452019-12-31ورزشي

آغاز مسابقات لیفت قهرمانی کشور از فردا در شهر آیلند


مسابقات لیفت قهرمانی کشور از فردا به میزبانی شهر آیلند آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مسابقات لیفتِ بدون لوازم قهرمانی کشور از فردا (چهارشنبه) 11 تا 13 دیماه در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی هیات بدنسازی و پرورش اندام منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان (شهر آیلند) و زیر نظر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران برگزار می شود.

بابک غضبانی، مربی قدیمی قویترین مردان و پاورلیفتینگ و همچنین دبیر wpc (حرفه ای های پاورلیفتینگ) درباره برگزاری این مسابقات گفت: قبل از آغاز مسابقات از مجموعه شهر آیلند بازدید کردیم و امکانات بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات فراهم است؛ امیدواریم بتوانیم در بهترین شرایط این مسابقات را برگزار کنیم.

هر ساله مسابقات لیفت نسبت به دیگر رشته های قدرتی از استقبال بهتری برخوردار است و امسال هم پیش بینی می کنیم بیش از 400 شرکت کننده از سراسر کشور در رده های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت بپردازند.

امیر توکلی، سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان (شهر آیلند) که از قهرمانان آسیایی و جهانی این رشته ورزشی است و میزبانی مسابقات را برعهده دارند نیز در این خصوص اظهارداشت: خوشحالم در این مجموعه حرفه ای میزبان مسابقات قهرمانی کشور هستیم و تلاش می کنیم به بهترین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مسابقات لیفت قهرمانی کشور از فردا در شهر آیلند

آغاز مسابقات لیفت قهرمانی کشور از فردا در شهر آیلند