مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 11:152019-12-31سياسي

مهار زودهنگام فتنه 98 با اتکا به بصیرت ملت


فتنه که دشمن در سال 98 تدارک دیده بود، حتما ابعاد کاری تر از فتنه 88 داشت، اما با اتکا به بصیرت ملت و بهره مندی از ظرفیت 9 دی، دو سه روزه مهار شد.

- ؛ آقای محمدحسین صفار هرندی در مسجد بلال صدا و سیما با تبیین اهمیت یوم الله 9 دی، افزود: این حماسه اتفاقی استثنایی بود و پدیده ای ساده نیست؛ بخشی از این مسئله که مردم بر حسب چه محرک هایی با آن شکل الهی به صحنه الهی آمدند و معادلات ساخته شده اغیار را به هم ریختند، جزو اسرار است که ما به آن راه پیدا نمی کنیم.

وی اضافه کرد: این ناشی از رابطه معنوی بین مردم و اولیاءالله و پیوند الهی با مقدساتی از جنس عاشورا و امام حسین (ع) است که ما به اسرار آن واقف نیستیم، اما ظاهر این حماسه این بود که احساسات دینی مردم به غلیان درآمد و متأثر از هشت ماه شرارت اغتشاشگران، به صحنه آمدند و کار را یکسره کردند.

آقای صفار هرندی خطاب به کارکنان رسانه ملی ادامه داد: چقدر خوب است که این تابلو را برجسته نگه می دارید و 9 دی را به عنوان تندیس یک تاریخ به نمایش درمی آورید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه اظهاراتش به طرح این پرسش پرداخت که اگر 9 دی مؤثر و تمام کننده بود چرا در مقاطع بعدی باز هم با وضعیت هایی مواجه شدیم که حکایت از فتنه و آشوب داشت که نمونه اخیرش تازه است؟ وی گفت: اولاً تضمینی نیست که اگر از ارزش های مبنایی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار زودهنگام فتنه 98 با اتکا به بصیرت ملت

مهار زودهنگام فتنه 98 با اتکا به بصیرت ملت