مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 10:552019-12-31پزشكي

گزارش کیک های قرص دار به موازات کشور کاهش یافته است


کرمانشاه_ مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کاهش گزارش کیک های قرص دار به موازات کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار مستوفی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بررسی کیک های قرص دار یکی از دانشگاه های پیشرو در کشور بود به گونه ای که نمونه قرص های مشاهده شده در استان های لرستان و کردستان را نیز مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: قرص های تعبیه شده داخل کیک ها بیشتر خانگی بود که هیچ گونه مسمومیتی ایجاد نمی کند البته در صورت مصرف زیاد سبب مسمومیت خواهد شد.

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: همچنین 2 مورد قرص در کیک های فله ای و کارگاهی نیز مشاهده شد که پیدا است هدف این افراد ضربه زدن به اقتصاد ملی کشور است، زیرا کشور ایران یکی از کشورهای موفق در صادرات کیک و کلوچه است.

مستوفی با بیان اینکه همچنین یک مورد قرص در پاستیل نیز مشاهده شده است، گفت: در حال حاضر موارد گزارش کیک های قرص دار به موازات کشور کاهش یافته است.

این مسئول درباره نحوه اطمینان از برچسب اصالت کالا تصریح کرد: با مراجعه به سامانه www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کیک های قرص دار به موازات کشور کاهش یافته است

گزارش کیک های قرص دار به موازات کشور کاهش یافته است