مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 10:402019-12-31سياسي

پلیس ایران مکتبی و اسلامی است


امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی از تزکیه نفس و حسن خلق برخوردار هستند، گفت: پلیس ایران، پلیسی مکتبی و اسلامی است.

- ایسنا/فارس امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی از تزکیه نفس و حسن خلق برخوردار هستند، گفت: پلیس ایران، پلیسی مکتبی و اسلامی است.

حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی در مراسم اختتامیه نهمین دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهی انتظامی استان فارس، اظهار کرد: انسان پیچیده ترین مخلوق خداوند است و انبیاء الهی آمدند تا صفات خوب را در انسان ها زنده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت پلیس فارس او با تأکید بر تزکیه نفس و حسن خلق، کارکنان نیروی انتظامی را مزین به این صفات دانست و گفت: اسلام آمد تا جبهه فضائل را تقویت و جبهه رذائل را تعدیل سازد.

امام جمعه موقت شیراز تأکید کرد: کارکنان نیروی انتظامی با دارا بودن این صفات خوب، باید در مأموریت های خود از مدار عقل خارج نشده و کظم غیظ داشته باشند.

رضوی اردکانی گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در حوادث و اغتشاشات آبانماه، با بصیرت و شجاعت وارد شد و جا دارد از این حضور ارزشمند و عقلایی نیروی انتظامی تقدیر و تشکر داشته باشم.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی مورد احترام مردم است، افزود: هدف همه شما باید خدمت به خلق خدا باشد و اگر خدمت را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس ایران مکتبی و اسلامی است

پلیس ایران مکتبی و اسلامی است