مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 09:502019-12-31اجتماعي

مراسم آیین خشت گذاری 210 مدرسه استثنایی برگزار می شود


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از برگزاری مراسم آیین خشت گذاری 210 مدرسه استثنایی با عنوان «آغاز یک پایان» در هفته آینده با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

- رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از برگزاری مراسم آیین خشت گذاری 210 مدرسه استثنایی با عنوان آغاز یک پایان در هفته آینده با حضور وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر حسینی در جلسه تلفیقی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران که در بنیاد خیریه شهیدان تقی زاده برگزار شد اظهار داشت: بهترین راه پیشرفت هر کشوری کمک به تعلیم و تربیت و عادت به این کمک کردن است و آموزش و پرورش هر چقدر که بتواند افرادی مانند شما خیرین مدرسه ساز را رشد دهد موجب تعالی و پیشرفت کشور را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه تعلیم و تربیت اگر بتواند دانش آموزان را به سمت انتخاب ها و عادات خوب سوق دهد در کار خود موفق بوده، تصریح کرد: هدف آموزش و پرورش، تربیت و انسان سازی است و چنین انجمن و تشکل هایی با تدارک و تجهیز مدارس به امر به خطیر انسان سازی کمک می کنند.

دکتر حسینی آموزش و پرورش را مهم تر از دیگر بخش ها عنوان کرد و اظهار داشت: دلیل آن به خاطر این است که کار آموزش و پرورش تبدیل منابع انسانی به سرمایه انسانی است و اگر این نیروی انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم آیین خشت گذاری 210 مدرسه استثنایی برگزار می شود

مراسم آیین خشت گذاری 210 مدرسه استثنایی برگزار می شود