مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 08:452019-12-31حوادث

جمع آوری بیش از 18 هزار عدد قرص مخدر در خراسان شمالی


معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از جمع آوری بیش از 18 هزار عدد قرص مخدر در این استان طی سال جاری خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی از جمع آوری بیش از 18 هزار عدد قرص مخدر در این استان طی سال جاری خبر داد.

سرهنگ صادق نامور در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در تاریخ 10 دی ماه در محل استانداری برگزار شد، گفت: میزان قرص های جمع آوری شده در سال گذشته دو هزار و 872 عدد بود.

وی با اشاره به اینکه میزان مواد مخدر صنعتی کشف شده در استان طی امسال نسبت به سال گذشته 91 درصد رشد داشته است، اظهارکرد: طی سال گذشته دو هزار و 75 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و در سال جاری دو هزار و 402 کیلوگرم کشف شد که رشد 91 درصدی را داشته است.

نامور افزود: از سوی دیگر در سال جاری یک لابراتوار کشف و پلمپ شد.

وی تعداد قاچاقیان مواد مخدر دستگیر شده در استان طی امسال را 965 نفر اعلام کرد و ادامه داد: علاوه بر آن تعداد معتادان دستگیر شده طی پارسال یک هزار و 12 نفر و طی امسال یک هزار و 175 نفر بوده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: 95 درصد از سرقت های خرد اتفاق افتاده در این استان توسط معتادان صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از 18 هزار عدد قرص مخدر در خراسان شمالی

جمع آوری بیش از 18 هزار عدد قرص مخدر در خراسان شمالی