مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 08:102019-12-31اقتصادي

افزایش چندین برابری اجاره غرفه های بازار ماهی کیش


واگذاری بازار ماهی کیش از طریق مزایده گلایه های زیادی را در پی داشته به گونه ای که فعالان این عرصه اعتقاد دارند چنین رقمی بر کسب و کار آنها تاثیرات منفی زیادی دارد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها، بهمن عبدالهی؛ یکی از وظایف دولت و آنچه قانون گذار برعهده آن نهاده است تأمین ارزاق عمومی و غذایی سالم برای اقشار مختلف جامعه با شرایط سهل و ارزان است.

منطقه آزاد کیش در اقدامی سوال برانگیز بازار ماهی فروشان کیش را به بخش خصوصی با رقمی بالا واگذار کرد و خریدار این بازار قیمت اجاره بهای غرفه ها را از 4 میلیون تومان به 18 میلیون تومان افزایش داده است.

رقمی که موجب نارضایتی فروشندگان ماهی در کیش شده است.

علیرغم تذکرات امام جمعه کیش جهت توقف و تجدید نظر در مزایده چند ماه قبل بازار ماهی کیش و نامه نگاری ناصر شریفی نماینده مردم بستک و بندرلنگه و کیش در مجلس شورای اسلامی و شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن و ارسال طومار اعضای تعاونی صیادان کیش به مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش بابت ابطال مزایده و یا تجدید نظر در نحوه واگذاری، مزایده برگزار شد.

در پی برگزاری مزاید غرفه های بازار ماهی کیش خبرنگار مهر در جزیره کیش اقدام به پیگیری موضوع و دریافت نظرات و اقدامات صورت گرفته مسئولان محلی و متوالیان امر در حوزه های مختلف جزیره کیش با هدف ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چندین برابری اجاره غرفه های بازار ماهی کیش

افزایش چندین برابری اجاره غرفه های بازار ماهی کیش