مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 07:402019-12-31سياسي

25 دی، آخرین فرصت ثبت نام در سامانه بچه های مسجد


اعضای کانون های مساجد استان تا 25 دی فرصت دارند در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کنند.

- مرکز کردستان، مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان با اشاره به اینکه تا 25 دی ماه امسال فرصت ثبت نام در سامانه بچه های مساجد وجود دارد، گفت: در تمام شهرستان های استان به غیر از کامیاران کارگاه های آموزشی در ارتباط با نحوه ثبت نام در این سامانه برگزار شده است.

کامل گلباغی افزود: هفت هزار و 380 نفر از اعضای کانون های مساجد این استان تاکنون در سامانه سراسری بچه های مسجد ثبت نام کردند.

گلباغی با اشاره به اینکه طرح ثبت نام در سامانه بچه های مسجد از اوایل مهر امسال آغاز شده است، گفت: تمام 575 کانون فرهنگی هنری مساجد استان در این سامانه ثبت شده اند.

وی با اعلام اینکه تاکنون هفت هزار و 380 نفر از اعضای این کانون ها در این سامانه ثبت نام کردند، افزود: ثبت نام اعضای 171 کانون فرهنگی هنری مساجد استان هنوز انجام نشده که تا پایان موعد مقرر این کار هم به اتمام می رسد.

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کردستان افزود: بیشترین اعضای ثبت شده کانون های مساجد استان را جوانان تا 21 سال تشکیل دادند ضمن اینکه 28 نفر به عنوان رابط در استان برای کار های مربوط به ثبت کانون ها و اعضای آن ها در این سامانه به همکاری گرفته شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 دی، آخرین فرصت ثبت نام در سامانه بچه های مسجد

25 دی، آخرین فرصت ثبت نام در سامانه بچه های مسجد