مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 06:252019-12-31سياسي

کتابخانه عمومی «9دی» در مشهد مقدس افتتاح شد/ اهدا 200 کتاب توسط پدر شهید


آیین افتتاح کتابخانه عمومی «9دی» شهرستان مشهد با قرائت پیام دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور توسط مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، آیین افتتاح کتابخانه عمومی 9دی مشهد با قرائت پیام دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور توسط مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و با حضور محمد صادق براتی مدیرکل گردشگری و مدیریت امور زیارت استانداری خراسان رضوی و خانواده های معزز شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، ضمن گرامی داشت سالروز حماسه یوم الله 9دی توجه و اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی کشور را رفع محرومیت های فرهنگی در مناطق محروم و کم برخوردار عنوان کرد و گفت: مردم در راهپیمایی باشکوه سالروز حماسه نهم دی ماه نشان دادند که ذره ای از آرمان های انقلاب اسلامی در تبعیت از ولایت فقیه کوتاه نیامده اند و افتتاح این کتابخانه در منطقه ای محروم و کم برخوردار در مشهد مقدس کوچکترین قدم نهاد کتابخانه های عمومی در مسیر تقدیر از بصیرت و آگاهی این ملت بزرگ و ولایتمدار است.

 رشد و توسعه هر مجموعه ای در گرو بصیرت و دانش افزایی است در ادامه این مراسم معاون گردشگری و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: رشد و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی «9دی» در مشهد مقدس افتتاح شد/ اهدا 200 کتاب توسط پدر شهید

کتابخانه عمومی «9دی» در مشهد مقدس افتتاح شد/ اهدا 200 کتاب توسط پدر شهید