مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 06:152019-12-31بين الملل

احضار موسس بلک واتر به ظن نقض تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا


طبق گزارش ها اریک پرینس، موسس شرکت نظامی خصوصی و بدنام بلک واتر که اوایل همین ماه به کاراکاس سفر کرده و با معاون رییس جمهوری ونزوئلا دیدار داشته است، - طبق گزارش ها اریک پرینس، موسس شرکت نظامی خصوصی و بدنام بلک واتر که اوایل همین ماه به کاراکاس سفر کرده و با معاون رییس جمهوری ونزوئلا دیدار داشته است، حال به وزارت خزانه داری آمریکا فراخوانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از دو مقام آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود گزارش داد، اریک پرینس بابت احتمال نقض تحریم های کنونی آمریکا علیه ونزوئلا، به دنبال سفر اخیر به کاراکاس و دیدار با دلسی رودریگز، معاون رییس جمهوری ونزوئلا که هدف تحریم های آمریکا قرار دارد، به وزارت خزانه داری آمریکا فراخوانده شد.

در همین حال ماتئو شوارتس، وکیل موسس بلک واتر مدعی شد سفر موکلش کاری نبوده و نقض تحریم صورت نگرفته است و اریک پرینس پیش از سفر به ونزوئلا و دیدار با رودریگز که دستیار اصلی نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا است، راهنمای حقوقی شفاف دریافت کرد.

وکیل اریک پرینس گفت: هیچ مساله غیر قانونی ای درباره یک سفر ساده به ونزوئلا و مشارکت در گفت وگوهای غیر کاری وجود ندارد و این همه آن کاری است که آقای پرینس انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار موسس بلک واتر به ظن نقض تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا

احضار موسس بلک واتر به ظن نقض تحریم های آمریکا علیه ونزوئلا