مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 03:502019-12-31اقتصادي

کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز در اجرای طرح کارورزی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجری طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در کهگیلویه و بویراحمد 133 درصد تحقق یافت.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پروانه نیک مرام طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در  استان اظهار کرد: تعهد این استان در اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی 528 نفر بوده که با افزایش 75 درصدی نسبت به تعهد، تاکنون 133 درصد تحقق یافته است.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون 701 نفر دانش آموخته دانشگاهی در این استان جذب بازار کار شده اند.

وی گفت: همچنین امسال، این استان با جذب 506 نفر شغل اولی در اجرای طرح پرداخت یارانه دستمزد در مقایسه با استان هایی که این طرح در آن ها اجرا شده رتبه نخست را کسب کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح یارانه دستمزد هم اکنون در کشور در حال اجرا است افزود: این طرح از یکی برنامه های دولت در حوزه اشتغال در شرایط بحران اقتصادی است.

وی اضافه کرد: همچنین امسال 42 میلیارد ریال سهم تسهیلات مشاعل خانگی این استان بوده که بیش از 38 میلیارد ریال آن جذب (91 درصد آن جذب) و به متقاضیان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز در اجرای طرح کارورزی

کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز در اجرای طرح کارورزی