مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 20:002019-12-30سياسي

نقش کشورهای عضو اکو فرهنگی در مقابله با دین گریزی جوانان


معاون توسعه روابط فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: منطقه اکو با وسعت بیش از 9 میلیون کیلومتر مربع و با جمعیتی بالغ بر 400 میلیون نفر، - ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه گذاری های اقتصادی و فرهنگی از جمله گریز از تهدیدات دین گریزانه ناشی از گروه های افراطی منطقه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پورمرجان در مراسم معارفه رییس جدید موسسه فرهنگی اکو که امروز دوشنبه 9 دی در این موسسه با حضور مقامات ایرانی و سفیران کشورهای ترکیه تاجیکستان و پاکستان برگزار شد، گفت: موسسه فرهنگی اکو به عنوان یک نهاد بین المللی به منظور تقویت قرابت های فرهنگی، هنری و ادبی کشورهای عضو تشکیل شده است و در عمر چند ساله این موسسه تلاش شده است تا با اتکا به نقاط مشترک مانند همسایگی، زبان یکسان، دین مشترک، مفاخر و مشاهیر ادبی و مناسبت های سنتی و تاریخی در جهت معرفی فرهنگ کشورهای عضو و توسعه روابط دیپلماتیک بین آنها اقدامات موثری صورت گیرد.

وی ادامه داد: توان اکو در نزدیک سازی کشورها، رفع موانع و استفاده از ظرفیت های فرهنگی کشور با هدف ایجاد همگرایی های زبانی و تقویت زمینه های مشترک برای همکاری های بهتر بالا است.

به گفته معاون توسعه روابط فرهنگی بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، موسسه فرهنگی اکو می تواند در راستای دیپلماسی عمومی، توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش کشورهای عضو اکو فرهنگی در مقابله با دین گریزی جوانان

نقش کشورهای عضو اکو فرهنگی در مقابله با دین گریزی جوانان