مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 13:552019-12-30ورزشي

برگزاری 162 رویداد در المپیاد ورزشی محلات یزد


در المپیاد ورزشی محلات یزد 162 رویداد ورزشی به مدت 40 روز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری 5 هزار و 188 مسابقه در این المپیاد خبر داد و گفت: این مسابقات از 29 آذر آغاز شد و تا 8 دی ماه ادامه یافت و طی آن هزار و 343 مدال به برگزیدگان رشته های مختلف اهدا خواهد شد که تجلیل از برگزیدگان این المپیاد به خاطر گستردگی مسابقات به مدت 2 تا سه روز هفته آینده برگزار می شود.

ملازینلی با اشاره به افزایش 25 درصدی شرکت در این مسابقات افزود: 10 هزار نفر در 2 بخش خواهران و برادران در این المیپاد شرکت و در رشته های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

وی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات مردان در 39 رشته و بانوان در 32 رشته، چون والیبال، هندبال، فوتسال، بسکتبال، شطرنج، بدمینتون، دارت، جودو، طناب کشی و کشتی با یکدیگر رقابت کردند.

ملازینلی با اشاره به برگزاری این مسابقات در 42 مکان نظیر محله های مختلف و استخر های ورزشی و پارک ها و معابر ادامه داد: 180 نفر در قالب 16 کمیته در برپایی المپیاد همکاری داشتند.

وی همچنین از داوری مسابقات از سوی 367 داور درجه سه تا بین الملل خبر داد و گفت: مسابقات پارالمپیاد ورزشی محلات ویژه معلولان و جانبازان استان برای نخستین بار در بهمن ماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 162 رویداد در المپیاد ورزشی محلات یزد

برگزاری 162 رویداد در المپیاد ورزشی محلات یزد