مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 12:002019-12-30دانش

دستورالعمل برگزاری جشنواره جایزه ایثار به دانشگاه ها ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت وزارت علوم، - مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم با اشاره به ابلاغ دستورالمعل اجرایی برگزاری چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار به دانشگاه ها از برگزاری اختتامیه این جشنواره در اسفندماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، سید فردین تقی زاده اظهار داشت: چهارمین دوره جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، مراکز حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود.

وی ادامه داد: جشنواره ملی ایثار با هدف ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی و نیز شناسایی، معرفی و تجلیل از برترین های جامعه هدف برای چهارمین سال متوالی برگزار می شود.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان در تشریح روند برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی ایثار گفت: پیرو جلسات برگزار شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران و تقویم اجرایی تعیین شده، اداره کل امور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل برگزاری جشنواره جایزه ایثار به دانشگاه ها ابلاغ شد

دستورالعمل برگزاری جشنواره جایزه ایثار به دانشگاه ها ابلاغ شد