مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 11:102019-12-30سياسي

پای درد دل جانباز خرداد 88/ زخم فتنه بر بدنم 35 بخیه خورد


پس از انتخابات سال 88 که مردم حضور پر شوری در آن داشتند، فتنه گران با ایجاد آشوب و نا امنی سعی در کمرنگ کردن این موضوع داشتند و تلاش می کردند تا امنیت کشور را به یغما ببرند.

- خبرگزاری فارس از تهران؛ توحید عظیمی: اغتشاشگران بعد از شکستن شیشه بانک ها اقدام به آتش زدن آن ها می کردند، خیابان ها را می بستند و اخلال دررفت و آمد مردم ایجاد می کردند، خلاصه اینکه آرامش و امنیت مردم را سلب کرده بودند؛ اما مدافعان امنیت کشور به موقع وارد میدان شدند و در برابر اغتشاشگران ایستادند، بسیاری از مدافعان امنیت کشور شهید یا جانباز شدند که جانباز قصه ما یکی از آن هاست.

این روایت روزهای انتهای خرداد 88 است و به مناسبت نهم دی ماه سالروز برچیده شدن این فتنه بزرگ با یکی از بسیجیانی که نامش مسلم است و به خواسته خودش نام کاملش در مصاحبه ذکر نمی شود به تشریح آن روزهای پرتنش می پردازد فارس: در ابتدای گفت وگو برایمان بگویید که چطور جانباز شدید؟ جانباز فتنه سال 88:​ خبر آمد که اغتشاشگران در اطراف میدان آزادی شیشه می شکنند، آتش می زنند، سطل زباله را کف خیابان رها می کنند و خیابان ها را بسته اند، برای برقراری نظم و امنیت به آنجا رفتیم و من با ضربه چاقو اغتشاشگران از حال رفتم، وقتی به هوش آمدم روی تخت درمانگاه بودم و پزشک محل ضربه چاقو را 35 بخیه زد، البته من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درد دل جانباز خرداد 88/ زخم فتنه بر بدنم 35 بخیه خورد

پای درد دل جانباز خرداد 88/ زخم فتنه بر بدنم 35 بخیه خورد