مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 11:102019-12-30سياسي

فتنه 88 دشمنان را امیدوار به تجزیه کشور کرد/بی بصیرتی برخی خواص عامل اصلی فتنه


استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر لزوم بازگویی ابعاد فتنه سال 88 گفت: فتنه سال 88 باعث ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه شد و دشمن با این فتنه انگیزی به دنبال تجزیه کشور بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حشمت الله قنبری ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی در میدان انقلاب اسلام اصفهان، با تأکید بر لزوم بررسی زوایای پنهان فتنه سال 88 به منظور شناسایی ابعاد گسترده و عجیب این فتنه، اظهار داشت: حقایق تکان دهنده ای در بازخوانی فتنه سال 88 وجود دارد که می تواند ابعاد جهانی داشته باشد و از سویی عظمت حماسه آفرینی ملت ایران در حماسه 9 دی را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه ظاهر فتنه سال 88 بسیار ساده تر از عمق و باطن آن است، افزود: افرادی که پس از انتخابات مسیر خدمت به مردم را ترک کرده و وارد عرصه لجاجت و دشمنی شدند شیرینی پیروزی بزرگ ملت ایران در انتخابات سال 88 را به کام مردم تلخ کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: رفتار غلط برخی افراد و سوءتدبیر و ضعف بینش برخی افراد و غروری که داشتند باعث شد تا نظام استکباری و سران سلطه تمام داشته های خود را برای عملیاتی کردن نقشه هایشان به میدان بیاورند و اگر بصیرت و بیداری مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب نبود این 8 ماه فتنه پس از انتخابات که از 8 سال دفاع مقدس خطرناک تر بود ابعاد بسیار گسترده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه 88 دشمنان را امیدوار به تجزیه کشور کرد/بی بصیرتی برخی خواص عامل اصلی فتنه

فتنه 88 دشمنان را امیدوار به تجزیه کشور کرد/بی بصیرتی برخی خواص عامل اصلی فتنه