مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 10:402019-12-30اجتماعي

آیا کتاب های آنلاین در آموزش کودکان مؤثر هستند؟


کتاب های داستان آنلاین، فرصت های یادگیری کودکان کم توجه را افزایش می دهند، اما به دلیل گسترده بودن این موارد تمامی آموزش ها در این زمینه ممکن است برای کودکان مفید و مناسب نباشند.

- ایسنا/خراسان رضوی کتاب های داستان آنلاین، فرصت های یادگیری کودکان کم توجه را افزایش می دهند، اما به دلیل گسترده بودن این موارد تمامی آموزش ها در این زمینه ممکن است برای کودکان مفید و مناسب نباشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایژین نیوز، محقق ارشد این تحقیق، اریک تیسسن، استادیار روانشناسی کالج علوم انسانی و علوم اجتماعی دیتریش CMU در پنسیلوانیا ایالات متحده، گفت: پایگاه های دیجیتالی محبوبیت خاصی دارند و بخش عظیمی از برنامه های پرفروش آنها، موارد آموزشی کودکان هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: بسیاری از موارد دیجیتالی از نظر ظرفیت یادگیری کودکان مناسب نیستند اما اگر این موارد را ارتقاء دهیم، در یادگیری بهتر کودکان مؤثر خواهند بود.

کتاب خواندن اشتراکی پایه و اساس رشد مهارت های خواندن و پیشرفت زبانی را فراهم می کند.

ظهور سیستم عامل های دیجیتال، مانند کتاب های الکترونیکی، رایانه ها، گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی این نگرانی را ایجاد کرده که کودکان ممکن است یادگیری مورد نظر را از این ابزارها کسب نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا کتاب های آنلاین در آموزش کودکان مؤثر هستند؟

آیا کتاب های آنلاین در آموزش کودکان مؤثر هستند؟