مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 09:402019-12-30سياسي

مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان استکبار را بیچاره کرده است


وزیرسابق اطلاعات با تاکید بر اینکه قدرت آمریکا در حال فروپاشی است، گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان استکبار را بیچاره و سر درگم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حیدر مصلحی پیش از ظهر امروز در مراسم مردمی گرامیداشت حماسه نهم دی که در مسجد جامع زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: امروز استکبار که رأس آن آمریکاست در حال فروپاشی است و 14 میلیون مقاله با عنوان آمریکای در حال فروپاشی وجود دارد که اساتید و اندیشمندان آمریکا نوشته شده و در همه ابعاد به آن پرداخته شده است.

وزیرسابق اطلاعات با اشاره به اینکه 70 درصد مقاله هایی که در رابطه با فروپاشی آمریکا منتشر شده منشأ این فروپاشی را انقلاب اسلامی می دانند، افزود: این فروپاشی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و غیره است.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا در طول 40 سال گذشته تمام تلاش و سعی خود را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی به کار بسته است که خوشبختانه تاکنون موفق نشده اما باید دقت کرد که این توطئه ها تمام شدنی نیست و اگر ما دست از انقلاب اسلامی برداریم آمریکا دست از سر ما برخواهد داشت.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان استکبار را بیچاره و سر درگم کرده است، گفت: امروز اقتدار ایران اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان استکبار را بیچاره کرده است

مقاومت ملت ایران در برابر دشمنان استکبار را بیچاره کرده است