مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 09:152019-12-30سياسي

کاهش قیمت مواد مخدر صنعتی،توطئه دشمنان است


کاهش قیمت مواد مخدر صنعتی نسبت به مواد مخدر سنتی توطئه دشمنان است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ،مرکز خراسان رضوی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی گفت: اعتیاد به این بلای خانمانسوز راهی مناسب برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران بشمار می رود.

محمدحسین صالحی، در همایش تشکیل کانون یاری گران ملی زندگی که برای اولین بار در میان شهرستان های مرزی در تایباد راه اندازی شد، افزود: اعتیاد به مواد مخدر یک آسیب اجتماعی جدی محسوب می شود و بدتر از آن رغبت به مصرف مواد مخدر صنعتی است که طراحی دشمنان این نظام برای ضربه زدن به آن است.

وی افزود: مصرف مواد مخدر سنتی مشکلات عدیده ای دارد، اما مواد مخدر صنعتی به مراتب دردناک تر از آن است، جامعه ای که نیروهای جوان آن به سمت این بلای خانمانسوز گرایش داشته باشد بی شک توان تولید و کارآفرینی را نخواهد داشت و همین امر دولت را به یک کشور وابسته تبدیل می کند و این امر همان چیزی است که دشمن به دنبال آن است.

صالحی گفت:خراسان رضوی تاکنون 371 شهید در حوزه مبارزه با مواد مخدر تقدیم این نظام کرده است تا از به دام افتادن جوانان در این بلای خانمانسوز جلوگیری کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: سالانه بیش از هفت هزار میلیارد تومان صرف مصرف و درمان سیگار و مواد مخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت مواد مخدر صنعتی،توطئه دشمنان است

کاهش قیمت مواد مخدر صنعتی،توطئه دشمنان است