مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 09:002019-12-30سياسي

لاریجانی: دولت اصلاح ساختار را در لایحه بودجه ناقص اعمال کرد


عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: رییس مجلس اعلام کرد که دولت اصلاح ساختار را در لایحه بودجه 99 ناقص اعمال کرده و اعضای کمیسیون تلفیق این اصلاح ساختار را به طور کامل در بودجه اجرایی کنند.

- محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: در جلسه امروز رییس مجلس با حضور در نشست کمیسیون توضیحات و توصیه هایی را درباره لایحه بودجه به اعضا ارائه کرد.

وی افزود: رییس مجلس عنوان کرد که دولت اصلاح ساختار را در لایحه بودجه سال آینده به طور ناقص اعمال کرده و اعضای کمیسیون در روند بررسی بودجه اصلاح ساختار را به طور کامل اجرا کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: لاریجانی بر این نکته تاکید کرد که اعضای تلفیق کار را به گونه ای پیش ببرند که وابستگی بودجه با درآمدهای نفتی کمتر و درآمدهای پایدار غیرنفتی در بودجه دیده شود.

پورمختار خاطرنشان کرد: رییس مجلس گفت که به عنوان مثال می توان درآمدهای مالیاتی را در بودجه افزایش داد و یک راه آن این است که جلوی فرارهای مالیاتی گرفته و یا اینکه از خانه های خالی مالیات اخذ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاریجانی: دولت اصلاح ساختار را در لایحه بودجه ناقص اعمال کرد

لاریجانی: دولت اصلاح ساختار را در لایحه بودجه ناقص اعمال کرد