مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 08:402019-12-30اقتصادي

ارائه ظرفیت های سرمایه گذاری وزارت تعاون در ایلام به دفتر رییس جمهور


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی این دستگاه شناسایی و به دفتر ریاست جمهور اعلام شده تا در صورت امکان در این حوزه سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی این دستگاه شناسایی و به دفتر ریاست جمهور اعلام شده تا در صورت امکان در این حوزه سرمایه گذاری لازم صورت گیرد.

شکرالله شیرخانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه استان ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور، در رده استان های برتر قرار دارد و موفق به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغالزایی شده است، اظهار کرد: تاکنون به 3949 طرح اشتغال روستایی 220میلیارد و چهارصد میلیون تومان پرداخت و 5840 شغل ایجاد شده است.

شیرخانی گفت: تاکنون 127 طرح اشتغال فراگیر نیز با اعتبار 32 میلیارد تومان برای ایجاد 392 شغل در استان پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان تصریح کرد: اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، توانمندسازی روستاییان و عشایر، ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری ،جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه ظرفیت های سرمایه گذاری وزارت تعاون در ایلام به دفتر رییس جمهور

ارائه ظرفیت های سرمایه گذاری وزارت تعاون در ایلام به دفتر رییس جمهور