مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 07:502019-12-30اقتصادي

بررسی گزارش اقدامات سازمان نوسازی شهر تهران در ستاد ملی بازآفرینی پایدار


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افزایش هزینه های ساخت و ساز در یکسال گذشته و کاهش تسهیلات خرید واحد مسکونی در بافت های فرسوده، - مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افزایش هزینه های ساخت و ساز در یکسال گذشته و کاهش تسهیلات خرید واحد مسکونی در بافت های فرسوده، خواستار تجدید نظر ستاد ملی بازآفرینی پایدار در حوزه تسهیلات عرضه و تقاضای مسکن در بافت های فرسوده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه حاجی علی اکبری در پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که با حضور وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران و سایر اعضا ستاد برگزار شد، به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقدامات نوسازی پرداخت.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران در این جلسه با بیان این که موضوع نوسازی بافتهای فرسوده یکی از رویکردهای محوری در برنامه 5 ساله سوم شهر تهران است، خاطرنشان کرد: براساس مروری بر سیاستهای کلان کشور، سه محور اصلی توسعه محلهای، بازآفرینی عرصههای شهری غیرسکونتگاهی و اقدامات پشتیبان برای پیشبرد مأموریتهای نوسازی شهری مشخص شدهاند.

علی اکبری به فعالیت 59 دفتر توسعه محله ای در 20 منطقه و 184 محله پایتخت اشاره کرد و گفت: راه اندازی سامانه پیشخوان توسعه محلات به منظور پایش و رصد وضعیت محلات بر اساس شاخصهای اجتماعی، اقتصادی، کالبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی گزارش اقدامات سازمان نوسازی شهر تهران در ستاد ملی بازآفرینی پایدار

بررسی گزارش اقدامات سازمان نوسازی شهر تهران در ستاد ملی بازآفرینی پایدار