مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 05:452019-12-30پزشكي

ساخت بیمارستان اندیکا در دستور کار نیست


رییس شبکه بهداشت و درمان اندیکا گفت: با توجه به مشکلاتی که در تامین منابع مالی وجود دارد، دانشگاه علوم پزشکی اهواز برنامه ای برای ساخت بیمارستان در اندیکا ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از اندیکا، علیرغم صدور مجوز ساخت بیمارستان اندیکا در سال 96، تاکنون این پروژه آغاز نشده است و مردم منتظر تحقق وعده های مسؤولان در این زمینه هستند.

حیدر کاظمی رییس شبکه بهداشت و درمان اندیکا پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اندیکا، اظهار کرد: با توجه به مشکلاتی که در تامین منابع مالی وجود دارد، دانشگاه علوم پزشکی اهواز برنامه ای برای ساخت بیمارستان در اندیکا ندارد.

کاظمی با بیان اینکه جانمایی بیمارستان در شهرستان هم مشخص نشده است، افزود: اگر بیمارستان در مکان درستی ساخته نشود بیماران مراجعه نمیکنند و اگر آمار بیماران  پایین بیاید درآمد پزشکان متخصص پایین می آید و در منطقه فعالیت نخواهند کرد.

وی گفت: با توجه به جمعیت و پراکندگی و عدم تامین منابع مالی، دانشگاه علوم پزشکی تلاش برای تجهیز و ارتقا دو مرکز قلعه خواجه و جعفرآباد دارد و احداث بیمارستان جدید در دستور کار نیست.

مجوز بیمارستان 64 تخت خوابه فجر اندیکا که خردادماه 96 صادر شده است تاکنون مسکوت مانده و هیچ اقدامی برای پیگیری آن صورت نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت بیمارستان اندیکا در دستور کار نیست

ساخت بیمارستان اندیکا در دستور کار نیست