مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 04:552019-12-30سياسي

اعطای هدایای معنوی رهبر انقلاب به خانواده شهید ایلامی که سنگ قبر هم ندارد +عکس


چندی پیش خبری مبنی بر نبود سنگ قبر چند تن از شهدای ناجا در خبرگزاری فارس منتشر شد، که پس از آن رهبر انقلاب برای خانواده این شهدا هدایایی معنوی را ارسال کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، چندی پیش بود که گزارش مبنی بر نبود سنگ قبر سه تن از شهدی مرزبانی ایلام د خبرگزاری فارس منتشر شد، بیش از 11 ماه از حادثه انفجار گاز در پاسگاه نهرعنبر 2 در موسیان می گذرد که طی آن 3 تن از مرزبانان به مقام رفیع شهادت نائل آمدند، اما متاسفانه این شهدای نام آور پس از چندین ماه که از شهادتشان می گذرد از داشتن سنگ قبر محروم هستند.

اما پس از این مدت و انتشار این خبر در خبرگزاری فارس، رهبر انقلاب هدیه معنوی به این خانواده عطا کرده است.

فرشته حسینی خواهر شهید میثم حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: جمعه گذشته آقای رییس فرهنگستان زیان و ادبیات فارسی و رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی تماسی به بنده اعلام کرد که  رهبر معظم انقلاب هدایایی معنوی برای پدر و مادر شهید حسینی ارسال کرده اند.

وی افزود: بعد از مراجعه به فرهنگستان هدایای رهبر انقلاب را که شامل سه انگشتر، چفیه و مقداری قند که متبرک به قرائت آیاتی از کلام الله بود از سوی مقام معظم رهبری بود را دریافت کردم، در آن لحظه از خوشحالی فقط گریه می کردم، برای لحظاتی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای هدایای معنوی رهبر انقلاب به خانواده شهید ایلامی که سنگ قبر هم ندارد +عکس

اعطای هدایای معنوی رهبر انقلاب به خانواده شهید ایلامی که سنگ قبر هم ندارد +عکس