مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 16:152019-12-29سياسي

با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم/92.3 درصد جمعیت استان کرمان باسواد هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به مشکلات استان در فضاهای آموزشی گفت: کمبود فضای آموزشی داریم و از حالا مردم دغدغه ثبت نام سال آینده فرزندان خود را دارند و حتی یک جای خالی نداریم و با مشکل مواجه هستیم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به مشکلات استان در فضاهای آموزشی گفت: کمبود فضای آموزشی داریم و از حالا مردم دغدغه ثبت نام سال آینده فرزندان خود را دارند و حتی یک جای خالی نداریم و با مشکل مواجه هستیم.

احمد اسکندری نسب شامگاه یکشنبه هشتم دیماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: در راستای توسعه عدالت آموزشی و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی توانستیم برای چندمین سال رتبه اول کشور را (به اتفاق استان یزد) در جشنواره جوان خوارزمی کسب کنیم.

وی افزود: از 25 طرح برگزیده کشور پنج طرح مربوط به استان کرمان بود و همچنین دانش آموز کرمانی رتبه نخست جهانی را در آموزش ریاضی در مسابقات کانادا به دست آورده است.

اسکندری نسب با اشاره به هفتم دی ماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی بیان کرد: نرخ باسوادی مردان در استان کرمان 87 درصد و زنان 83 درصد است و از کل جمعیت استان 92.

3 درصد باسواد هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم/92.3 درصد جمعیت استان کرمان باسواد هستند

با کمبود فضای آموزشی روبرو هستیم/92.3 درصد جمعیت استان کرمان باسواد هستند