مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 13:402019-12-29فرهنگي

جشنواره های رسانه ای باید به اصلاح محتوا منجر شود


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: خروجی جشنواره ها باید به اصلاح محتوا منجر شود و اینکه رسانه ها چطور می توانند در برابر موضوعاتی که دغدغه کشور است، - معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: خروجی جشنواره ها باید به اصلاح محتوا منجر شود و اینکه رسانه ها چطور می توانند در برابر موضوعاتی که دغدغه کشور است، شراکت جمعی ایجاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خدادی در اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای مداد سرخ ضمن قدردانی از تلاشگران و امدادگران هلال احمر، گفت: وظیفه رسانه ها روایت خطراتی است که این امدادگران در خدمت به مردم به جان می خرند و همواره در کنار مردم هستند.

او برگزاری جشنواره های رسانه ای را بهانه و فرصت مناسبی برای پرداختن به آسیب شناسی رسانه ها دانست و تاکید کرد: خروجی جشنواره ها باید به اصلاح محتوا منجر شود و اینکه رسانه ها چطور می توانند در برابر موضوعاتی که دغدغه کشور است، شراکت جمعی ایجاد کنند.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به اصحاب رسانه گفت: در حوزه امداد و نجات هم لازم است اطلاعات منجر به اقناع مردم تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره های رسانه ای باید به اصلاح محتوا منجر شود

جشنواره های رسانه ای باید به اصلاح محتوا منجر شود