مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 12:102019-12-29سياسي

بزرگداشت حماسه نهم دی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: گرامیداشت یوم الله نهم دی، با حضور پرشور مردم در سراسر این استان برگزار می شود.

- عباس صفدری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: یوم الله نهم دی که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده در واقع روز نمایش معجزه الهی، تجلی وحدت ملت حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه شعار امسال حماسه نهم د ی ماه، 9 دی مظهر بصیرت و ولایتمداری و عبور از فتنه است، افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته ویژه برنامه های مختلفی به مناسبت 9 دی در سراسر استان سیستان و بلوچستان تدارک دیده شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از همین رو گرامیداشت یوم الله نهم دی امسال در زاهدان از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح با سخنرانی حجت الاسلام حیدر مصلحی در مسجد جامع این شهر برگزار می شود.

وی تصریح کرد: همچنین همایش محوری بصیرت و میثاق امت با ولایت به صورت همزمان در تمامی شهرستان های سیستان و بلوچستان در صبح روز نهم دیماه با حضور پر شور و شعور مردم فهیم و بصیر استان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت حماسه نهم دی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

بزرگداشت حماسه نهم دی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود