مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 11:552019-12-29اجتماعي

308 مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان ایمن سازی شد


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از تحت پوشش قرار گرفتن 308 باب از مدارس حاشیه راه های استان در طرح ایمن سازی فیزیکی راه ها از سال 89 تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار گرفتن مدارس در کنار جاده ها سلامت عبور و مرور کودکان و دانش آموزان را تهدید می کند این اداره کل در زمینه ایمن سازی مدارس حساسیت ویژه ای دارد.

وی هدف از اجرای این طرح را بالا بردن ضریب ایمنی عبور و مرور دانش آموزان عنوان کرد و یادآور شد: اولویت ها برای اجرای طرح های ایمن سازی مدارس بر اساس مواردی همچون میزان تردد در جاده، فاصله مدرسه از آن، تعداد دانش آموزان و مخاطرات احتمالی از قبیل سرعت غیر مجاز در محورهای مواصلاتی تعیین می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح ایمن سازی مدارس همه ساله در دو بخش نرم افزاری و فیزیکی اجرا می شود، افزود: در بخش نرم افزاری که از سال 85 در استان مورد توجه این اداره کل قرار گرفته است، آموزش مفاهیم ترافیک، اهدای تجهیزات ایمنی نظیر نوشت افزار، کیف حاوی پیام های ایمنی ترافیکی، کتاب های آموزشی، نوشت افزار با پیام های ایمنی و باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

308 مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان ایمن سازی شد

308 مدرسه حاشیه راه های سیستان و بلوچستان ایمن سازی شد