مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 10:152019-12-29سياسي

شرکت رجا تخفیف 25 درصدی به شرکت کنندگان ازدواج دانشجویی می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بارانی، قائم مقام دبیر و معاون اجرایی ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: با توجه به اینکه دغدغه ما حضور حداکثری دانشجویان در مراسم ازدواج دانشجویی بوده و در بررسی ها یکی از مهمترین دلایل عدم حضور آنان، - برای اولین بار در مدت برگزاری مراسم ازدواج دانشجویی، زوج های دانشجو از تخفیف 25 درصدی بلیط قطار بهره مند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی بارانی، قائم مقام دبیر و معاون اجرایی ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: با توجه به اینکه دغدغه ما حضور حداکثری دانشجویان در مراسم ازدواج دانشجویی بوده و در بررسی ها یکی از مهمترین دلایل عدم حضور آنان، مشکلات رفت وآمد شناسایی شده است برآن شدیم تا در بخش حمل و نقل ریلی که بیشترین تردد دانشجویان را در برمی گیرد، تسهیلاتی ایجاد کنیم.

وی افزود: بدین منظور طی تفاهم نامه ای که با مدیرعامل شرکت قطار های مسافربری رجا صورت گرفت، مقرر شد کلیه زوج های دانشجو که کد ملی آنان در سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی، درج و ثبت نامشان تایید شده است از تخفیف 25 درصدی بلیط بهره مند شوند.

بارانی خاطرنشان کرد: زمان ارائه این تخفیف از پنجم دی تا 25 اسفندماه 98 و 15 فروردین تا پایان اردیبهشت 99 بوده و همه شهر های مقصد زوج های دانشجو به مقصد مشهد و بالعکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت رجا تخفیف 25 درصدی به شرکت کنندگان ازدواج دانشجویی می دهد

شرکت رجا تخفیف 25 درصدی به شرکت کنندگان ازدواج دانشجویی می دهد