مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 10:002019-12-29فناوري

کلاهبرداری به بهانه فعال کردن رمز پویا !


با اجرایی شدن رمز دوم یک بار مصرف بانکی از اول دی ماه، ارائه رمز دوم بانکی تقلبی سبب سوءاستفاده مجرمان سایبری شده که مردم باید مراقب باشند.

- ایسنا/البرز رییس پلیس فتا استان البرز گفت: با اجرایی شدن رمز دوم یک بار مصرف بانکی از اول دی ماه، ارائه رمز دوم بانکی تقلبی سبب سوءاستفاده مجرمان سایبری شده که مردم باید مراقب باشند.

سرهنگ محمد اقبالی، اظهار کرد: کلاهبرداران با ترفند ارائه رمز یکبار مصرف کاربران را به درگاه های جعلی فیشینگ هدایت کرده و اقدام به برداشت غیرمجازمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس البرز، وی تاکید کرد که متقاضیان دریافت رمز یک بار مصرف برای دریافت خدمات بانکی مذکور صرفا با مراجعه به سایت های بانک ها نسبت به دریافت نرم افزارهای مربوطه اقدام و ضمن مراجعه حضوری به بانک های عامل نسبت به راه اندازی رمز دوم یکبار مصرف اقدام کنند و به پیامک های جعلی توجه نکنند.

این مقام انتظامی افزود: کاربران هنگام دریافت پیامک حتما سرشماره ارسال شده پیامک را مورد توجه قرار دهند چرا که پیام های ارسالی ازسوی بانک های مربوطه کاملا مشخص است و بانک ها برای ثبت نام به صورت پیامکی به هیچ وجه درخواست اطلاعات بانکی نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری به بهانه فعال کردن رمز پویا !

کلاهبرداری به بهانه فعال کردن رمز پویا !