مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 09:562019-12-29بين الملل

افشای تلاش های موسسه تونی بلر برای عقد قرارداد با اتحادیه اروپا


دیلی تلگراف فاش کرد به رغم مخالفتهای سفت و سخت تونی بلر با بریگزیت و تلاشهایش برای جلوگیری از این اتفاق، موسسه ای متعلق به او از اتحادیه اروپا درخواست دریافت بودجه کرده بود.

- دیلی تلگراف فاش کرد به رغم مخالفتهای سفت و سخت تونی بلر با بریگزیت و تلاشهایش برای جلوگیری از این اتفاق، موسسه ای متعلق به او از اتحادیه اروپا درخواست دریافت بودجه کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تونی بلر، نخست وزیر اسبق انگلیس چه قبل از برگزاری همه پرسی سال 2016 درباره خروج کشورش از اتحادیه اروپا و چه بعد از آن در مخالفت با بریگزیت تبلیغ می کرد.

چند ماه بعد از برگزاری همه پرسی، تاسیس یک انستیتوی غیرانتفاعی متعلق به خودش را که در راستای حمایت از جهانی سازی فعالیت داشته، اعلام کرد؛ انستیتویی که تا کنون پذیرای یک سری کمکهای مالی از جانب دولت آمریکا و همچنین عربستان سعودی بوده است.

با این حال نشریه دیلی تلگراف گزارش کرد، به یک مجموعه ایمیل دست پیدا کرده که نشان می دهند مقامهای این موسسه در فوریه 2018 یعنی زمانی که تونی بلر به دیدار نیوِن میمیکا، کمیسیونر وقت توسعه و همکاری بین الملل اروپا رفت، شروع به مذاکره درباره بستن قرارداد با اتحادیه اروپا کردند.

بر اساس سندی به تاریخ ژوییه 2018 یک مقام اتحادیه اروپا اعلام کرده، انستیتوی غیرانتفاعی تونی بلر موسوم به انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای تلاش های موسسه تونی بلر برای عقد قرارداد با اتحادیه اروپا

افشای تلاش های موسسه تونی بلر برای عقد قرارداد با اتحادیه اروپا