مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 08:402019-12-29حوادث

افزایش چشمگیر کشف اسلحه شکاری و جنگی از سوی محیط زیست


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از کشف و ضبط 71 اسلحه شکاری و جنگی در استان تهران از ابتدای آذرماه و برخورد با متخلفان شکار غیرمجاز توسط یگان حفاظت محیط زیست استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه محیط زیست خبرگزاری فارس، سعید محمودی با اشاره به اینکه از ابتدای آذرماه تاکنون مجموعا تعداد 71 اسلحه در استان توسط ماموران اجرایی کشف و ضبط شده است، افزود: از این تعداد، 56 اسلحه کشف شده مجاز و تعداد 15 سلاح نیز غیرمجاز بودند.

وی اظهار داشت: حدود 40 درصد کشفیات انجام شده به مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران و مناطق حاشیه ای این مناطق و مابقی نیز به مناطق آزاد استان مربوط می شود و برنامه استان در این زمینه علاوه بر کنترل مناطق تحت مدیریت، رصد و پایش بیشتر مناطق آزاد از سوی یگان حفاظت استان تهران بوده و خواهد بود.

محمودی با اعلام اینکه کشف این تعداد سلاح در استان تهران که به نوعی یک رکورد هم محسوب می شود، به دلیل افزایش گشت و پایش های محیط بانان و یگان حفاظت و برنامه های جدید در این حوزه بوده است، تصریح کرد: در همین رابطه تعداد 52 نفرمتخلف که بیشتر آنها قبل از اقدام به شکار گونه های حیات وحش دستگیر شدند نیز به مراجع قضایی معرفی شده و پرونده آن ها در حال رسیدگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش چشمگیر کشف اسلحه شکاری و جنگی از سوی محیط زیست

افزایش چشمگیر کشف اسلحه شکاری و جنگی از سوی محیط زیست