مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 08:202019-12-29پزشكي

تاکید وزیر بهداشت بر تسریع در تکمیل پروژه مهدی کلینیک


رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، جزییات جدیدی از نحوه فعالیت شرکت محب سلامت ایرانیان(شمسا) و پروژه مهدی کلینیک را تشریح کرد.

- رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، جزییات جدیدی از نحوه فعالیت شرکت محب سلامت ایرانیان(شمسا) و پروژه مهدی کلینیک را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی یوسفی، درباره جزییات جلسه هم اندیشی و بحث وگفتگو پیرامون هلدینگ شمسا(شرکت محب سلامت ایرانیان) و پروژه مهدی کلینیک(بیمارستان در دست احداث)، گفت: هلدینگ شمسا دارای چند موسسه بیمارستانی است که در جلسه روز گذشته، اعضای جدید هیات مدیره آن معرفی شدند.

وی افزود: هلدینگ شمسا یا شرکت محب سلامت ایرانیان دارای سه موسسه بیمارستانی به نام های موسسه کوثر، محب سلامت جامع زنان یاس و محب سلامت کاشان است.

یوسفی ادامه داد: در جلسه روز گذشته در خصوص رهوار نمودن تکمیل پروژه مهدی کلینیک (بیمارستان در دست احداث) بحث و گفتگو شد و با توجه به نظر مقام وزارت بهداشت مقرر شد این پروژه با استفاده از حداکثر توان اقتصادی و تخصصی کشور ادامه یابد تا با سرعت هرچه بیشتر به اتمام برسد.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، ادامه داد:حضور اعضای جدید در کنار بعضی از اعضای قبلی مهدی کلینیک که در گذشته زحمات زیادی متقبل شده اند می تواند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزیر بهداشت بر تسریع در تکمیل پروژه مهدی کلینیک

تاکید وزیر بهداشت بر تسریع در تکمیل پروژه مهدی کلینیک