مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 07:162019-12-29سياسي

دعوت انجمن مستقل دانشگاه علامه از مردم برای حضور در راهپیمایی 9دی و انتخابات مجلس


انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه از عموم مردم دعوت کرد با حضور در گردهمایی 9 دی و همچنین انتخابات پیش رو آرزوی شوم استکبار جهانی در بر هم زدن اتحاد آحاد ملت را نیست و نابود کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی طی بیانیه ای ضمن گرامیداشت سالروز حماسه­ 9 دی از عموم مردم ایران دعوت کرد تا با حضور در گردهمایی این روز و همچنین انتخابات پیش رو، آرزوی شوم استکبار جهانی در بر هم زدن اتحاد آحاد ملت را نیست و نابود کنند.

دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران که با بهانه­ی تقلبی واهی در سال 88، دست به آشوب زدند و همچون یزدیان به پای کوبی و شادی در کف خیابان ها پرداختند.

آنان با آتش زدن بیرق حسین بن علی (ع) کینه­ی دیرینه­ی خود را به اسلام و جمهوری اسلامی نشان دادند و با شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه لبخند رضایت را بر لبان دشمنان این مرزوبوم گذاشتند.

فتنه­افروزی آنان بهانه­ای برای افزایش تحریم­ و فشارها بر ملت ایران شد.

بار دیگر به لطف خدا و سفینه النجاه او در 9 دی 88 مردم بصیر و انقلابی برای پشتیبانی از نظام و لبیک به ندای رهبری درصحنه حاضر شدند تا مشتی محکم به دهان استکبار بزنند و آرزوهای واهی شیطان بزرگ، یعنی آمریکا را به زباله­دان تاریخ بسپارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت انجمن مستقل دانشگاه علامه از مردم برای حضور در راهپیمایی 9دی و انتخابات مجلس

دعوت انجمن مستقل دانشگاه علامه از مردم برای حضور در راهپیمایی 9دی و انتخابات مجلس