مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 20:302019-12-28اقتصادي

16 هزار رمز کارت سوخت در زنجان حذف شد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از حذف رمز بیش از 16 هزار کارت سوخت از ابتدای اجرای طرح سهمیه بندی بنزین تا کنون خبر داد.

-  حمدالله حبیبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طرح حذف رمز کارت سوخت افرادی که رمز خود را فراموش کرده بودند از روز نخست سهمیه بندی بنزین در این استان آغاز و با افزایش مراکز حذف رمز در ستاد منطقه و نواحی سه گانه، تاکنون بیش از 16 هزار کارت سوخت رمزگشایی و رفع نقص شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان با بیان اینکه فرآیند رفع مشکلات مرتبط با سهمیه و حذف رمز کارت سوخت همچنان در استان ادامه دارد، اضافه کرد: سه ناحیه مرکزی، ابهر و خدابنده پاسخگوی بیش از 20 هزار نفر از مراجعین استانی برای رفع ابهامات و مشکلات درباره کارت هوشمند سوخت و سهمیه بندی بوده است وی همچنین از کاهش مصرف سوخت در زنجان خبر داد و گفت: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و سهمیه بندی بنزین، مصرف بنزین در استان زنجان در آذرماه سال جاری  نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش یافت.

حبیبی تصریح کرد: با توجه به کاهش 15 درصدی مصرف بنزین در آذر ماه نسبت به ماه گذشته، مصرف گاز طبیعی(CNG) با افزایش 20 درصدی روبه رو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 هزار رمز کارت سوخت در زنجان حذف شد

16 هزار رمز کارت سوخت در زنجان حذف شد