مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 19:482019-12-28سياسي

مردم محور اصلی اقتصاد مقاومتی هستند/ تله کابین به حال خود رها شده است


اقتصاد مقاومتی 24 اصل دارد که اجرای 11 اصل آن برعهده مردم است و زمانی اقتصاد مقاومتی موفق خواهد شد که با کمک رسانه ها و صداوسیما به یک فرهنگ عمومی و فراگیر تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در نشست کار گروه اقتصاد مقاومتی استان  که با حضور وفایی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی استان برگزار شد؛ اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک راهبرد اساسی برای برون رفت از مشکلات و بحران های بزرگ است که توسط مقام معظم رهبری به سران سه قوه ابلاغ شده است و این سیاست ها در تمام دنیا، تحت عناوین مختلف برای تاب آوری در برابر بحران های اقتصادی اجرا می شوند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی 24 اصل دارد که اجرای 11 اصل آن برعهده مردم است و زمانی اقتصاد مقاومتی موفق خواهد شد که با کمک رسانه ها و صداوسیما به یک فرهنگ عمومی و فراگیر تبدیل شود.

   بازوند در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: اجرای تله کابین کرمانشاه یکی از مطالبات بسیار جدی مردم کرمانشاه است ولی متاسفانه حدود 20 سال است این پروژه به حال خود رها شده است.

وی افزود: کرمانشاه از یک مرکزیت خدماتی و مبادلاتی در غرب کشور برخوردار است و اجرای  تله کابین در این شهر از توجیه بسیار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم محور اصلی اقتصاد مقاومتی هستند/ تله کابین به حال خود رها شده است

مردم محور اصلی اقتصاد مقاومتی هستند/ تله کابین به حال خود رها شده است