مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 17:402019-12-28سياسي

فروش املاک شهرداری در سایت«دیوار»/بریزوبپاش ساخت روگذر ادامه دارد


در صحن شورای شهر گرگان لوایح مختلفی از جمله پرداخت پاداش به کارکنان شهرداری گرگان در خصوص اجرای تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) مطرح شد.

- گرگان- در صحن شورای شهر گرگان لوایح مختلفی از جمله پرداخت پاداش به کارکنان شهرداری گرگان در خصوص اجرای تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر دویست و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور اعضای شورا شهردار و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد.

در ابتدای جلسه رییس شورای شهر گرگان گفت: 200 ماه از عمر شورای پنجم باقی مانده و باید برنامه ریزی اساسی صورت گیرد که چه پروژه های قرار است در سطح شهر انجام شود.

در ادامه لایحه پاداش 100 میلیون تومانی به کارکنان پروژه روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) که با قید دو فوریت به صحن آمده بود و اما و اگرها و اختلاف نظرهایی در خصوص دو فوریت آن وجود داشت، مطرح شد.

سعید رحیمی، عضو شورای شهر گرگان در این خصوص گفت: ما به شهردار اختیار دادیم که ماهیانه 130 میلیون تومان پاداش به پرسنل پرداخت کند، بنابراین با توجه به اینکه این کارکنان وظیفه خود را در این پروژه انجام داده اند، پرداخت پاداش مجدد ضرورت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش املاک شهرداری در سایت«دیوار»/بریزوبپاش ساخت روگذر ادامه دارد

فروش املاک شهرداری در سایت«دیوار»/بریزوبپاش ساخت روگذر ادامه دارد