مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 17:202019-12-28اقتصادي

شهرداری قبل از اجرای تله کابین منابع مالی آن را مشخص کند


استاندار کرمانشاه از تله کابین به عنوان پروژه ای مهم برای شهر کرمانشاه یاد کرد و افزود: شهرداری باید در زمینه شروع دوباره این طرح شفاف باشد و باید پیش از همه منابع مالی طرح را مشخص کرده و سپس برای اجرای آن اقدام کند.

- شهرداری قبل از اجرای "تله کابین" منابع مالی آن را مشخص کند ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از تله کابین به عنوان پروژه ای مهم برای شهر کرمانشاه یاد کرد و افزود: شهرداری باید در زمینه شروع دوباره این طرح شفاف باشد و باید پیش از همه منابع مالی طرح را مشخص کرده و سپس برای اجرای آن اقدام کند.

هوشنگ بازوند در جلسه عصر امروز (7 دی) اقتصاد مقاومتی استان از پروژه تله کابین به عنوان یک پروژه مهم برای مردم کرمانشاه یاد کرد وافزود: 20 سال است قرار است این پروژه اجرایی شود، اما هنوز خبری نشده و همین امر ذهنیت بدی در مردم کرمانشاه ایجاد کرده است.

وی افزود: برای اجرایی شدن این پروژه صحبت هایی با بانک ملل داشتیم و آنها پذیرفتند به تنهایی و بدون مشارکت شهرداری در این پروژه سرمایه گذاری کنند که این مسئله با مخالفت شهردار کرمانشاه مواجه شد و قرار شد شهرداری خود اجرای این پروژه را برعهده گیرد.

بازوند تصریح کرد: قرار شد برای اجرای این طرح شهردار کرمانشاه از شورای شهر مصوبه 50 میلیارد تومانی بگیرد، اما هنوز منابع اعتباری ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری قبل از اجرای تله کابین منابع مالی آن را مشخص کند

شهرداری قبل از اجرای تله کابین منابع مالی آن را مشخص کند