مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 14:572019-12-28سياسي

جهانیان به ارزش های تاریخی یزد احترام می گذارند


ثبت جهانی میراث تاریخی یزد نشان دهنده احترام جهان به ارزش های تاریخی و فرهنگی یزد است.

- مرکز یزد، طالبی در نشست شورای راهبردی بافت تاریخی که با حضور اعضای این شورا در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به مسئولیت هایی که برای حفظ میراث تاریخی وجود دارد، افزود: این ستاد برای پاسخ به این مسئولیت ها ایجاد شده و فعالیت ستاد بازنمود ارزش های فرهنگی و تاریخی ما بوده و موظف هستیم برای حفظ و احیا میراث فرهنگی تلاش کنیم.

استاندار درباره تعهدات داده شده به یونسکو برای ثبت جهانی میراث تاریخی یزد گفت: اجرای درست این تعهدات وظیفه و مسئولیت ما است و باید تمام تلاش خود را برای اجرای آن به کار ببندیم.

وی ادامه داد: ثبت جهانی نشان دهنده احترام دنیا به ارزش های تاریخی و فرهنگی یزد بوده و فرصتی برای تقویت فعالیت های حوزه میراث فرهنگی در اختیار ما قرار داده است.

طالبی با بیان اینکه میراث فرهنگی و گردشگری یکی از محور های ایجاد اشتغال در استان است، افزود: این موضوع فرصتی برای ما برای بهره برداری هر چه بهتر از ثبت جهانی برای رشد و شکوفایی اقتصادی استان است.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود بر فرهنگسازی و رشد آگاهی های مردم و خصوصا ساکنان بافت تاریخی نسبت به ارزش ها و اهمیت این بافت تاکید کرد و افزود: باید دوره های آموزشی برگزار شود و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانیان به ارزش های تاریخی یزد احترام می گذارند

جهانیان به ارزش های تاریخی یزد احترام می گذارند