مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 14:302019-12-28حوادث

کشف 2 تن و 48 کیلوگرم مواد افیونی در خاش


جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 تن و 48 کیلو مواد افیونی در درگیری سنگین پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان خاش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جا به جایی مقادیر زیادی مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر از این شهرستان به  شهرستان ایرانشهر مطلع شدند.

وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، صبح روز گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه  خودرو پژو 405 و یک دستگاه وانت تویوتا در محور خاش- ایرانشهر در تردد بودند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر و پس از رو به رو شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس و تنگ شدن عرصه برخود، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری گفت: در این عملیات، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر 2 تن از قاچاقچیان را دستگیر و در بازرسی از  خودروهای توقیف شده، ضمن کشف یک قبضه سلاح آر پی جی 7 با 4 گلوله جنگی و 5 عدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن و 48 کیلوگرم مواد افیونی در خاش

کشف 2 تن و 48 کیلوگرم مواد افیونی در خاش