مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 13:402019-12-28اقتصادي

بانک های اسداباد پرونده های تسهیلاتی را معطل نکنند


فرماندار اسدآباد با بیان اینکه بانک ها نباید پرونده های تسهیلاتی را معطل کنند، گفت: مدتی تعیین شود تا اگر یک متقاضی بنا بر هر علتی نتوانست وام را دریافت کند تسهیلات به فرد بعدی برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی ظهر شنبه در جلسه هماهنگی امور بانک ها در شهرستان اسدآباد بر حمایت از واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: بانک ها در شرایط اقتصادی امروز باید کمک حال مردم به ویژه تولیدکنندگان باشند.

وی با بیان اینکه برخی افراد برای بازپرداخت وام های خود با مشکلات زیادی رو به رو هستند، گفت: نباید کرامت انسان ها را نادیده گرفت چرا که خداوند همه ما را برابر آفریده و بر همین اساس مسئولان باید با دریافت کنندگان تسهیلات به خوبی برخورد کنند.

مجید درویشی اضافه کرد: رؤسا و معاونین بانک ها تلاش کنند هیچ گونه اعتباری از شهرستان اسدآباد خارج نشود و حتی اعتبارات جدید نیز دریافت کنند.

وی در این مورد اضافه کرد: بانک ها برای دریافت وام یک مهلت معین کنند تا اگر یک متقاضی بنا بر هر علتی نتوانست وام را دریافت کند تسهیلات به فرد بعدی برسد و اینگونه از اتلاف بیش از حد زمان و اعتبارات جلوگیری می شود رییس شورای تأمین اسدآباد با تاکید بر اینکه تجمیع شعبات دوم بانک ها در شهرستان اسدآباد نباید باعث خللی در انجام خدمات بانک ها شود، گفت: برخی بانک ها نسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های اسداباد پرونده های تسهیلاتی را معطل نکنند

بانک های اسداباد پرونده های تسهیلاتی را معطل نکنند