مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 12:302019-12-28پزشكي

صدور گواهی نامه «ارائه راهکار های نوین درمان زخم»


شرکت دانش بنیان کیتوتک سال هاست در جهت تولید پانسمان های نوین ترمیم زخم، بند آورنده های خونریزی و محلول های ضدعفونی کننده بر پایه تکنولوژی نانوکلویید نقره فعالیت دارد.

- به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، شرکت کیتوتک یک شرکت دانش بنیان ملی و تولید کننده پانسمان های نوین ترمیم زخم، بند آورنده های خونریزی و محلول های ضدعفونی کننده بر پایه تکنولوژی نانوکلویید نقره است که دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گواهی نامه (نشان کیفیت اروپا) و ISO 13485 است.

شرکت کیتوتک دارای 5 ثبت اختراع بین المللی از کشور های انگلستان، آلمان، فرانسه، دانمارک و ایرلند و 22 ثبت اختراع ملی است.

پانسمان های بیواکتیو کیتوتک بر پایه جدیدترین دستاورد های علم پزشکی، اصول کاربردی و عملی ترمیم زخم به روش مرطوب، طراحی و تولید شده اند.

این پانسمان ها از مواد طبیعی تهیه شده اند در بهبود محدوده وسیعی از زخم ها کاربرد دارند.

محصول این شرکت در مقایسه با پانسمان های مرسوم و سنتی به شکل وسیعی در مطالعات بالینی ارزیابی و اثبات شده و مقالات علمی متعدد حاصل از این مطالعات در نشریات معتبر بین المللی مانند Wound Care، Fibers & Polymers، JSM Foot & Ankle، Encyclopedia of Biomedical Polymers & Polymeric Biomaterials به چاپ رسیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور گواهی نامه «ارائه راهکار های نوین درمان زخم»

صدور گواهی نامه «ارائه راهکار های نوین درمان زخم»