مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 11:202019-12-28سياسي

مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی در ری باشکوه برگزار شود


سرپرست فرمانداری ری با اشاره به اینکه جهان پهلوان تختی شخصیتی مردمی داشت گفت: مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی در ری باشکوه برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین توکلی کِجانی ظهر شنبه در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی ری که با محوریت گرامیداشت 17 دی سالروز بزرگداشت جهان پهلوان تختی، در فرمانداری ری برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: جهان پهلوان تختی از جوانمردان بزرگ کشور است که با اخلاق مداری و مردانگی، نام نیک از خود به یادگار گذاشته است.

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: روحیه جوانمردی و اخلاق مداری دو اصل مهم است که ضرورت دارد در جامعه تقویت شود و در این راستا شخصیت جهان پهلوان تختی الگویی تأثیرگذار برای نسل امروز و جوانان کشور است.

توکلی کجانی در ادامه افزود: روحیه جوانمردی و اخلاق مداری دو اصل مهم است که ضرورت دارد در جامعه تقویت شود و در این راستا شخصیت جهان پهلوان تختی الگویی تأثیرگذار برای نسل امروز و جوانان کشور است.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه جهان پهلوان تختی شخصیتی مردمی داشت لذا بایستی مراسم بزرگداشت ایشان هم به صورت مردمی برگزار شود گفت: پاسداشت یاد و خاطره و جوانمردی های تختی الگوی مناسبی برای جوانان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی در ری باشکوه برگزار شود

مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی در ری باشکوه برگزار شود