مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 دی 1398 ساعت 10:142019-12-28سياسي

تاکید بر ساماندهی رود دره فرحزاد/تهیه نقشه گسل های پایتخت


شهردار تهران با اشاره به احیای روددره ها در طرح تفصیلی تهران گفت: اولین ساماندهی متعلق به فرحزاد است و امیدواریم با سامان یافتن فرحزاد شاهد اتفاقات خوب در تهران باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین افتتاح پروژه های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، رضا کرمی محمدی رییس مرکز مدیریت بحران شهرداری تهران و جمعی از اعضای شورای شهر تهران برگزار شد.

پیروز حناچی در این مراسم گفت: امروز سامانه هایی را که از اقدامات حیاتی شهر تهران است را افتتاح کردیم اما نکته مهم و نقطه امید همکاری دستگاه هایی است که در این زمینه حضور داشتند چرا که پیش از این سازمان ها به صورت انفرادی کار می کردند اما اکنون به صورت مشترک کار می کنند و همه فهمیده اند تنهایی نمی توانیم کار را به سرانجام برسانیم.

شهردار تهران گفت: در شیراز و نقطه ای که آن سیل رخ داد را محلی ها مسیل آباد می گویند چرا که سیل های متعددی در آنجا رخ می داد و باید دقت کرد که نباید آموزه های اقلیمی را فراموش کرد.

حناچی با بیان اینکه شهر تهران در امتداد 7 رود دره اصلی شکل گرفته که احتمالاً اساس پیدایش شهر تهران بودند به میزان آبی که از روددره ها و قنات ها برای تهران تامین می شود اشاره کرد و گفت: آبی به حجم 240 میلیون مترمکعب از البرز به این قنات ها منتقل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر ساماندهی رود دره فرحزاد/تهیه نقشه گسل های پایتخت

تاکید بر ساماندهی رود دره فرحزاد/تهیه نقشه گسل های پایتخت